بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو
خبرخوان

نوشته‌های وبلاگ ‌«2022» ‌«مرداد‌»

خرابی انژکتور 206

 

مشکل انژکتور در پژو 206 از کجا نشئت میگیرد؟

علائم هشدار دهنده ای چون مصرف بالای بنزین و دود سیاه اگزوز هم میتواند به تشخیص مشکل کمک کند.انژکتورها عملکردی حیاتی در خودرو دارند.

موتور خودرو پژو 206 مجهز به 4 انژکتور میباشد. وظیفه انژکتورها ترکیب سوخت و هوا به میزان کافی در سیلندر و بهینه سازی احتراق در جهت ایجاد انژری مورد نیاز موتور میباشد.

                                                                   

                                                                                      از اینجا خرید طبق 206 

با گذشت زمان انژکتورها کثیف شده و عملکرد آن بخوبی انجام نمیشود.عدم تعویض به موقع فیلتر سوخت یا عدم کیفیت بنزین مصرفی از دلایل این امر میباشد که در نهایت کیفیت کارکرد موتور را مورد تاثیر قرار می دهند و اصلاح موتور ریپ میزند.

محاسبه میزان سوخت مصرفی نیز میتواند ما را از عملکرد مناسب انژکتورها مطلع سازد.

بد نیست در زمان تعویض فیلتر سوخت نسبت به تمیز کردن انژکتورها هم اقدام کنیم.

 

 

 

استاندارد سیستم مدیریت کیفی خودرو IATF 16949

آیا میدانید کلیه قطعات خودرو تولیدی شرکت جلوبندی خودرو ایران - لاهیجان دارای استاندارد بین المللی فنی سیستم مدیریت کیفیت خودرو  IATF 16949 میباشند که اعضای این استاندارد خودروسازان بزرگ دنیا همچون فورد موتورز، جنرال موتورز، فولکس واگن، دایملر کرایسلر، بی ام دبلیو، رنو، اف سی ای و انجمن خودرو سازان ایتالیا هستند.

از اینجا خرید دیسک ترمز پراید

هدف از استاندارد سیستم مدیریت کیفیت خودرو توسعه سیستم مدیریت کیفی است که براب بهبود مستمر،تاکید بر پیش گیری از نواقص و کاهش نوسانات و اتلاف ها در زنجیره تامسن خودرو وقطعات آن میباشد.

این استاندارد تحت عنوان DQS به شرکتهای خودروساز یا قطعه ساز ارائه میگردد.

 

         

کسب و کار فروش لوازم یدکی خودرو
بسیاری از قطعات خودروهای تولید داخل توسط قطعه سازان کشور خودمان تولید میشود که یقینا تامین و فروش آنها آسوده تر وکم ریسک تر از واردات قطعات میباشد.البته امکان تولید بسیاری از قطعات نیز در کشور وجود ندارد که چاره ای جز خرید آنها از کشورهای تولید کننده و واردات نداریم...
لوازم یدکی یا ارز و سکه یا سهام وملک !!!
این روزها با افزایش قیمت چند باره کالاها در کشور در اثر تورم بعضا انواع کالاها نیز تبدیل به سرمایه هایی ارزشمند شده است. در یکسال اخیر، در اثر تورم جهانی ناشی از همه گیری کرونا درچین ،امریکا و اغلب کشورهای صنعتی جهان و در پی آن تعطیلی یا کندی روند تولید کارخانجات و صنایع بزرگ، همگی موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی و پایه که به کامودیتیها معروفند شده است و رشد قیمت کالاها بیشتر از رشد ارز کشورها،طلا،مواد پتروشیمی،مواد غذایی یا فلزات و غیره بوده است...