بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو
خبرخوان

نوشته‌های وبلاگ ‌«2020» ‌«آبان‌»

زمان تعویض لنت و دیسک ترمز
ترمزها برای کند کردن سرعت اتومبیل بسیار حیاتی هستند - چه برای جلوگیری از برخورد ناگهانی ، و چه توقف آرام در چراغ های راهنمایی. آنها نه تنها برای شما ، بلکه برای سایر کاربران جاده در اطراف شما برای ایمنی بسیار مهم هستند. بنابراین ، اطمینان حاصل می شود که به خوبی نگهداری می شوند.
تعویض مفصل توپی (سیبک)
خرابی مفصل توپی یک مشکل معمول نیست ، اما می تواند نتیجه سالها رانندگی در کنار جاده های ناهموار و ناهموار باشد. شکستگی اتصال توپی ممکن است دلیل یک صدای اسرار آمیز جمع شدن یا رانش فرمان باشد. و اگر ساییده شوند ، به طور جدی بر روی فرمان و سیستم تعلیق شما تأثیر می گذارند. اگر مفصل توپی کاملاً از کار بیفتد، حتی می تواند منجر به سقوط چشمگیر چرخ از ماشین شود. یک فکر ترسناک! اما اتصالات توپی چیست و چه زمانی باید آنها را تعویض کنید؟
مقایسه اصول عملکرد فرمان در اتومبیل و دوچرخه
فرمان برای پایداری دوچرخه بسیار مهم است. اگر فرمان به هر طریقی قفل شود ، تعادل هنگام سوار شدن عملاً غیرممکن می شود. اما این تنها عامل تأثیرگذار بر ثبات نیست. طراحی دوچرخه نیز نقش دارد. به عنوان مثال ، یک هلی کوپتر سفارشی که چرخ جلو آن بسیار جلوتر از زین است ، نسبت به هلی کوپتر با هدایت بالا که چرخ جلو آن مستقیماً زیر فرمان است ، پایدارتر است ...
بررسی اجزا و قطعات جلوبندی
گروهی از قطعاتی که ما آنها را جلوبندی می نامیم ، هم شامل سیستم فرمان و هم سیستم تعلیق خودرو هستند. ساختار باید محکم ، مقاوم و ایمن باشد ، در آن از اجزای نرم و فلزی استفاده شده است...
عواملی که در هزینه تعمیر جلوبندی خودرو شما تأثیر می گذارند
سیستم تعلیق شما سواری نرم و راحتی را ارائه می دهد و برای کنار آمدن با سطح ناهموار جاده بسیار کار می کند. سیستم تعلیق بخشی از شاسی است و از فنرها ، کمک فنرها ، پایه ها و همچنین اتصالات ، یاتاقان ها و اتصالات توپی تشکیل شده است. با گذشت زمان ، قطعات سیستم تعلیق فرسوده می شوند ، نشت می کنند ، تاب می گیرند یا شکسته می شوند و باعث مشکلات مختلف ایمنی می شوند. قبل از اینکه خیلی دیر شود تعویض قطعات مهم است. اما چه چیزی هزینه را تعیین می کند؟