بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

بوش لبه دار پژو 405 و زانتیا

کد محصول: ISP-20012
57,500 تومان
64,500 تومان
بوش طبق پژو 405 (بوش گرد ، بوش لبه دار) ، مثلثی کوچک ، مناسب برای پژو 405 ، پژو 405SLX ، زانتیا ، پژو پارس ، سمند ، سمند LX ، دنا
availability: موجود است
+ -

بوش طبق پژو 405 (بوش گرد ، بوش لبه دار)، مثلثی کوچک ، مناسب برای پژو 405 ، پژو 405SLX ، زانتیا ، پژو پارس ، سمند ، سمند LX ، دنا

Ridge Control Arm - Compatible with: Peugeot 405

- تولید تحت سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2000 و ISO/TS16949 مورد تایید شرکت DQS آلمان

- دارنده گرید A از شرکت‌های ساپکو و ایساکو

- تولید شده از مواد اولیه درجه یک و دارای تاییدیه خواص مکانیکی و شیمیایی محصول از آزمایشگاه های شخص ثالث معتبر

- سازگار با تمامی شرایط آب‌ و هوایی موجود در سطح کشور

مشخصات محصولات
برندشرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو ایران- لاهیجان (ISPCO)
مناسب برای405
وزن قطعه0.3 کیلوگرم
تعداد در بسته بندی اصلی150 عدد
تولید اصلی/مشابهقطعه اصلی، مورد استفاده در خط تولید
مقاومت مکانیکیدارد
مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیاییدارد

بطور کلی بوش ها همان مفصل یا رابط، جهت اتصال اجزای مختلف سیستم به یکدیگر می باشند و در یک‌ جهت می‌چرخند. این قطعه بر روی اکسل نصب شده و جهت ثابت نگه داشتن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

بوش طبق لبه دار در یکی از سه طرف طبق مثلثی خودرو قرار دارد و قطعات مختلف سیستم تعلیق را به یکدیگر متصل می کند. این قطعه از جنس فولاد یا فلز محکم بوده و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

طبق خودروها با توجه به سیستم تعلیق طراحی می شوند و در قسمت پشتی چرخ‌های جلو، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ قرار گرفته و هر کدام یک عدد بوش طبق لبه‌دار نیز دارند. طبق‌ها شامل یک بدنه فلزی بوده و توسط بوش‌ها و سیبک‌های مونتاژ شده بر روی آن ها، به بدنه خودرو یا سایر قطعات جلوبندی متصل می‌شوند.

زمانی که بوش طبق لبه دار خراب شده باشد سیستم طبق خودرو که به رام و سگدست متصل است، دچار ناهماهنگی می شود. ناسازگاری در میزان فرمان دیده شده و سائیدگی لاستیک ها به وجود می آید. 

با توجه به اینکه این بوش بر روی طبق مونتاژ می‌شود، ابعاد آن مهم است چراکه در صورت مغایرت، سختی مونتاژ ایجاد شده یا بعد از مونتاژ در جای خود لق خواهد شد. اگر کیفیت این قطعه پایین باشد، قسمت لاستیکی آن به سرعت خشک، پوسیده یا پاره می‌شودخرابی این قطعه باعث اختلال در سیستم جلوبندی خودرو شده و به سایر قطعات جلوبندی نیز آسیب می رساند که دلیل آن انتقال فشار و نیروهای مورد تحمل این قطعه به سایر اجزای جلوبندی است.

نوشتن نظر جدید بستن فرم نظرات
*
*
بد
عالی
کیفیت عالی قیمت به نسبت کیفیت مناسب
کیفیت عالی
قیمت به نسبت کیفیت مناسب
مهمان
Avatar
| 25/11/1400 01:01 ب.ظ
آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر (1/0)
برچسب‌های محصول