بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو

سیبک بغل شاسی مزدا

کد محصول: ISP-15007
شماره قطعه شرکت تولیدکننده: UA0432320
793,200 تومان
837,400 تومان
سیبک بغل شاسی مزدا
availability: موجود است
+ -

سیبک بغل شاسی مزدا

Linkage Ball Joint , Chassis side - Compatible with: Mazda 2000, Mazda 1800, Mazda 3 & 323

- تولید تحت سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2000 و ISO/TS16949 مورد تایید شرکت DQS آلمان

- دارنده گرید A از شرکت‌های ساپکو و ایساکو

- تولید شده از مواد اولیه درجه یک و دارای تاییدیه خواص مکانیکی و شیمیایی محصول از آزمایشگاه های شخص ثالث معتبر

- سازگار با تمامی شرایط آب‌ و هوایی موجود در سطح کشور

مشخصات محصولات
برندشرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو ایران- لاهیجان (ISPCO)
مناسب برایمزدا
وزن قطعه0.75 کیلوگرم
تعداد در بسته بندی اصلی20 عدد
تولید اصلی/مشابهقطعه اصلی، مورد استفاده در خط تولید
مقاومت مکانیکیدارد
مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیاییدارد

سیبک­­ ها قطعات کروی شکلی در سیستم فرمان و هدایت خودرو هستند که حرکت بین دو قطعه را بدون کم‌ترین اصطکاک فراهم می‌کنند. این قطعه در زیر کمک ها نصب شده و یک طرف آن به سگددست و سمت دیگرش به طبق ها متصل می گردد.

سیبک‌ها همواره در معرض نیرو‌های کششی و فشاری قرار دارند. وقتی سیبکی در بالای طبق پایینی و زیر محور چرخ قرار می‌گیرد تحت تأثیر نیروی کششی است چراکه محور چرخ متمایل به بالا و طبق متمایل به پایین است و در نتیجه سیبک کشیده می‌شود. در مقابل وقتی سیبکی در زیر طبق بالایی و روی محور چرخ قرار گیرد تحت تأثیر نیروی فشاری قرار دارد زیرا محور چرخ به وسیله چرخ متمایل به بالا و طبق نیز با کشش فنر متمایل به پایین می‌شود در نتیجه سیبک کشیده می‌شود. به همین جهت خرابی سیبک فرمان از دلایل اصلی لرزش فرمان است.

 عملکرد سیبک زیر کمک پیکانسیبک زیر کمک هم مانند سایر سیبک ها تشکیل شده از قطعه کروی و بازویی میباشد .سیبک باید به خوبی حرکت بین دو قطعه را با اطمینان و بدون کم ترین اصطکاک انجام دهد. لازم به ذکر است سیبک‌ها در معرض نیروهای شدید کششی و فشاری و ضربه ای قرار می گیرند و از این رو باید بسیار قطعات مستحکمی باشند.

چنانچه سیبک زیر کمک آسیب ببیند کج شدن هر کدام از قطعات جلوبندی خودرو در یکی از زوایای چرخ‌ها تاثیر خواهد داشت .زمانی که سیبک زیر کمک خراب شده باشد جلوبندی خودرو به سر و صدا می افتد و موجب لرزش فرمان و زدن آن می‌شود. در برخی موارد  خرابی سیبک و یا مفصل، تنها موجب ایجاد صداهای ناهمگون از قسمت جلوبندی خودرو‌ می‌شود که در صورت عدم تشخیص مشکلات شدیدتری را موجب خواهد شد.

از آنجایی که تعداد زیادی قطعات وابسته به این قطعه می باشند و این قطعه یکی از اجزای مهم جلوبندی خودرو بوده به همین دلیل تعویض آن با مشکلاتی همراه است. از این رو انتخاب محصول بی کیفیت قطعا به سایر قطعات جلوبندی نیز آسیب می رساند و اتلاف هزینه و زمان زیادی را متحمل می سازد.

نوشتن نظر جدید بستن فرم نظرات
*
*
بد
عالی
برچسب‌های محصول