بسته
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید.
جستجو
برگشت به فهرست مقالات

آشنایی با گردگیر در جلوبندی

بطور کلی عملکرد گردگیرها محافطت از قطعات جانبی یا درونی آن ها می باشد. به صورتی که مانع ورود گرد و خاک به قطعه شده و به نوعی وظیفه حافظت از قطعه را برعهده دارند. همچنین در برخی قطعات که دارای گریس می باشند از خروج گریس قطعه، به بیرون جلوگیری می کند.

زمانی که گردگیر کمک جلو پاره شود آسیب شدیدی به کمک جلو خودرو وارد می شود.  این قطعه جزو جزء قطعات مصرفی قطعات جلوبندی خودرو بوده و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است چراکه در صورت خرابی موجب آسیب رسیدن به قطعات جانبی یا درونی سیستم جلوبندی و تعلیق می شود. این قطعه قیمت چندانی ندارد ولی چون بین چندین قطعه قرار می گیرد اجرت تعویض آن از حد معمول بالاتر است زیرا مکانیک مجبور می شود برای تعویض این قطعه چندین قطعه دیگر را نیز باز نماید. 

گردگیر کمک جلو پراید

گردگیر پلوس پشت پلوس چرخ ها و پشت دیسک چرخ قرار می گیرد و مانع ورود گرد و خاک به پلوس چرخ ها می شود. بطور کلی عملکرد گردگیرها محافطت از قطعات جانبی یا درونی آن ها می باشد. به صورتی که مانع ورود گرد و خاک به قطعه شده و به نوعی وظیفه محافظت از قطعه را برعهده دارند. در برخی قطعات که دارای گریس می باشند از خروج گریس قطعه، به بیرون جلوگیری می کند.

همچنین در صورتیکه گردگیر پلوس پشت چرخ پاره شود، گرد و خاک به پشت چرخ می رسند و گریس نرم کننده از آن خارج شده و در نهایت موجب خرابی قطعه اصلی می شود. این موضوع همچنین باعث خشک شدن پلوس و آسیب شدید آن در گذر زمان می گردد.

گردگیر پلوس بیرونی ۴۰۵

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید انواع گردگیر شرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو ایران - لاهیجان ، بر روی لینک داده شده کلیک نمائید.

نظرات
ما را از نظرات و پیشنهادات خود مطلع کنید بستن فرم نظرات